Politica Anti SPAM

QSM nu tolereaza transmiterea mesajelor nesolicitate (SPAM). Pentru a se asigura că nici unul dintre clienţii nostri nu trimite SPAM (sau UBE/UCE), sunt incluse reguli stricte pentru limitarea şi monitorizarea potenţialelor mesaje nesolicitate.

Ce inseamna mesaj SPAM ?

Un mesaj SPAM este:
a) orice mesaj trimis destinatarului fara ca acesta sa isi fi exprimat in mod explicit acordul de a primi comunicari prin email de la respectivul trimitor.
si/sau
b) orice mesaj al carui continut promoveaza activitati ilegale.
________________________________________
Dacă ai primit un mesaj livrat de QSM:
a) faci parte dintre utilizatorii QSM
b) adresa ta de email este conţinută de una sau mai multe liste de abonaţi la newsletterele gestionate de clientii QSM
c) un cunoscut (identificat prin adresa de email), ţi-a recomandat unul dintre newsletterele livrate de către QSM.
Pentru a nu mai primi mesaje trimise de către unul dintre clientii QSM, te poţi dezabona oricând utilizând linkul de dezabonare (sau unsubscribe) ce se află în fiecare mesaj.
De indata ce ai finalizat dezabonarea, nu vei mai primi nici un mesaj e-mail de pe platforma QSM, din partea acelui client al QSM.


Securitatea si confidentialitatea informatiilor
QSM gestionează doua tipuri de informaţii confidenţiale:
a) datele personale ale clientilor sai
b) datele personale ale persoanelor abonate la newsletterele gestionate de clientii QSM. Utilizăm măsuri de securitate stricte pentru a proteja datele gestionate şi pentru a ne asigura că acestea nu sunt pierdute, expuse, alterate sau folosite în alte scopuri decât cele normale.
Accesul la informatiile confidentiale apartinand unui client QSM este posibil numai cu acordul clientului QSM sau daca este cerut prin lege sau in urma unei decizii a unei instante judecatoresti sau a unei alte autoritati statale.
La închiderea unui cont toate informaţiile asociate acestuia vor fi şterse, incluzând informaţiile confidenţiale ale utilizatorilor contului şi ale abonaţilor gestionaţi de acesta.
Masuri Anti - SPAM
Pentru a descuraja transmiterea de mesaje SPAM, QSM a implementat un set de reguli pentru a limita, descuraja si monitoriza potenţialele mesaje nesolicitate trimise. Acestea includ, dar nu se limitează la:
• Includerea automată a unui link de dezabonare funcţional şi vizibil în toate mesajele trimise
• Procesarea automată a cererii de dezabonare, imediat după confirmare
• Implementarea unei proceduri de abonare prin dublă confirmare (double opt-in)
• Monitorizarea permanentă a numărului de adrese invalide, rapoarte de spam (ARF/FBL), precum şi a ratelor de dezabonare pentru fiecare trimitere

Reguli asumate de clientii QSM
Clientii QSM nu trimit mesaje nesolicitate, sau, în caz contrar, îşi asumă răspunderile contractuale şi legale. Recunoscând importanţa trimiterii de mesaje solicitate, clienţii QSM respectă un set de reguli ce permit eficientizarea comunicării cu abonaţii sau clienţii lor. Următoarele reguli de comunicare se aplica clientilor QSM:
• Nu sunt utilizate adresele de email culese din siturile web sau listele de discuţii
• Nu sunt utilizate liste de emailuri cumpărate sau transferate de la alte newslettere
• Nu utilizează adrese de email ale celor care nu s-au abonat printr-un mecanism de dublă confirmare
• Nu trimit newslettere cu conţinut neadecvat sau irelevant pentru abonaţi
• Nu încearcă în niciun fel eliminarea sau dezactivarea linkului de dezabonare conţinut în mesaj


Pentru administratorii de sistem
În cazul în care administraţi infrastructura de email a unei companii sau portal, şi doriţi să ne atrageţi atenţia asupra oricăror încălcări ale politici, ne puteţi contacta la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , mentionand cât mai multe informaţii despre incidentul raportat, incluzând dacă se poate şi un exemplu al mesajului sau ale mesajelor incriminate. Vă asigurăm că vom analiza cu atenţie informaţiile furnizate şi vom lua măsurile care se impun.